#իմսրտիSMMշիկ նախագիծը Skilrocks կրթական հարթակի նոր նախաձեռնությունն է, որն իր ֆորմատով նորություն է Հայաստանում։
Կարելի է ասել, որ նախագիծը տաղանդների գործարան է և միտված է բիզնեսի տարբեր նեղ ճյուղերում մասնագետների պատրաստմանը։
Նախագծի սկիզբը տրվել է SMM-ից, բայց նպատակ կա ընդլայնել ոլորտներն, ըստ ընկերություններում առկա մասնագետների պահանջարկի։
Skill-ի թիմը նախագծի գաղափարն ուներ դեռ վաղուց, բայց իրականացնելու պահը հասունացավ և անվանումն առաջացավ այն ժամանակ, երբ հայաստանյան մի քանի բրենդեր՝ Idram-ը, TelCell-ը, Upay-ը սոցիալական ցանցերում մեկը մյուսին նշելով փնտրում էին իրենց սրտի #SMMշիկին։
Արշավը մեծ տարածում գտավ, ու ստացավ #իմսրտիSMMշիկ անունն ու ավարտվեց այդ բոլոր բրենդերի SMMշիկների հավաքով, որի ժամանակ էլ Skill-ի թիմը ներկայացրեց իր նախագիծը։
Նախագծի նպատակն է մի կողմից օգնել ընկերություններին գտնել մրցունակ և մոտիվացված սոցիալական մեդիայի մասնագետներ, մյուս կողմից հնարավորություն տալ երիտասարդներին մասնագիտանալ այդ ոլորտում և ձեռք բերել պրակտիկ փորձ և աշխատանք։
Նախագծի տևողությունը երեք ամիս է և այն ենթադրում է դասընթաց + պրակտիկա։ Այսինքն, ընկերությունը, որը միացել է նախագծին հայտադիմորդներից իր համար թեկնածու է ընտրում, հոգում նրա դասընթացին մասնակցությունը և 10 շաբաթյա ժամկետով պրակտիկայի վերցնում իր ընկերությունում։
Մասնակիցը զուգահեռ և վերապատրաստվում է և գործնական փորձ ձեռք բերում տվյալ ընկերության համար դառնալով SMM մասնագետ, կամ այսպես ասած #սրտիSMMշիկ։
Կարճ ասած նախագիծը հանդիպման վայր է սրտերի մասնագետների ու սրտերի ընկերությունների համար։
Նախագծին դիմորդներն անցնում են ընտրության մի քանի փուլ՝ լրացնելով համապատասխան հայտ, որը բաց և հասանելի է բոլորին, որից հետո անցնում են ընտրության որոշակի փուլեր և հասնում են բաց լսումների փուլին։
Փետրվարի 8-ին Skillrocks-ում անցկացվեց նախագծի բաց լսումների փուլը։ Դիմորդները ստացել էին առաջադրանք, որը ներկայացրեցին ընկերությունների ներկայացուցիչներին։
Նախագծին մասնակցող ընկերությունների ցանկում էին Seaside Startup Summit-ը, Domino Prodiction-ը, MBG Hospitality-ն, FinStab Production-ը, ինչպես նաև հենց ինքը skill-ը։ Ընկերությունների ներկայացուցիչները լսելով բոլոր մասնակիցներին ընտրեցին իրենց սրտի SMMշիկներին։
Նախագիծը շատ մեծ հնարավորություններ է թե՛ երիտասարդների, թե ընկերությունների համար այլընտրանքային տարբերակով աշխատակից կամ աշխատանք գտնելու համար։ Այն նոր մոտեցում է մասնագետների հավաքագրման՝ ռեքրութինգի գործընթացում։
Նախագծի երկրորդ փուլի համար հայտագրումները բաց կլինեն շատ շուտով։ Նախագծին կարող եք դիմել, թե որպես մասնակից, և թե որպես ընկերություն։ Մանրամասներին և թարմացումներին կարող եք հետևել Skillrocks ֆեյսբուքյան էջում։